آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام «بدو بیا بمون کنارم با تو حال خوبی دارم»
تاریخ : دو شنبه 25 ارديبهشت 1402
نویسنده : rasa

متن آهنگ بدو بیا بمون کنارم با تو حال خوبی دارم فرزاد فرزین

 

من میخوام پیش تو باشم که رفیق شیش تو باشم♫♬

خدایی چشایی رو که تو داری کی داره عزیزم♫♬Musicdel | موزیکدل

من اونم که جونم واست در میره همه چیزم♫♬

بدو بیا بمون کنارم با تو حال خوبی دارم♫♬

که هیچکی به هیچکی تا حالا همچین احساسی نداشته♫♬

تو حرفات تو کارت همین دیوونه بازیت منو کشته♫♬

یه چیزی ازت میخوام نگو نه نگو نه♫♬

تو بیا بمون باهام نگو نه نگو نه♫♬

تو باید باشی باهام من که کوتاه نمیام♫♬

نه نه نه نه نگو نه نگو نه♫♬

به هرکی بین ماست تو یه نه بگو خلاص آخه این که رو نمیخواد♫♬

این حرفا رو ولش تو یادت باشه که عشق آدم ترسو نمیخواد♫♬

به اونا بگو تا بدونن واسه هم دیگه میمیریم♫♬

♫♬بدوننن که هیچ وقت ما از هیچکسی دستور نمیگیریم

 

آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام «بدو بیا بمون کنارم با تو حال خوبی دارم»




|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید